Flexibel, Betrouwbaar en Proactief

1365509172036

AdPro-HR is opgericht door Josy Tacke en gevestigd in Eindhoven. Een jong en ambitieus bedrijf dat zorgt voor kwalitatieve dienstverlening op maat tegen een scherp tarief. Op basis van jarenlange ervaring op het gebied van personeelsadministratie binnen toonaangevende bedrijven is er een stevige fundering gebouwd. Er is gedegen kennis ontwikkeld met betrekking tot complexe communicatielijnen, continue in hoog tempo veranderende omstandigheden, ingewikkelde administratieve processen en steeds veranderende wetgeving omtrent personeelsadministratie.

Flexibel, betrouwbaar en proactief zijn de sleutelwoorden voor onze dienstverlening. Dienstverlening van eenmalig een uur, tot structureel meerdere uren per week. Support op afstand of support bij u op locatie. Gebruik maken van onze software of werken met een systeem wat u al heeft aangeschaft. Alles is mogelijk, alles is bespreekbaar.

Open communicatie, duidelijke afspraken en het leveren van maatwerk tegen een scherp tarief zorgen voor een perfecte prijs- kwaliteit verhouding. Dienstverlening afgestemd op uw wensen en behoeften, een persoonlijke benadering en respect richting al onze zakelijke contacten zijn randvoorwaarden. U kunt zich verzekeren van een prettige samenwerking.

Bij het afsluiten van de opdracht, heeft u direct inzicht in de kosten van de dienstverlening. Geen extra kosten achteraf. U weet altijd waar u aan toe bent en welke diensten u daarvoor kunt verwachten. We werken absoluut niet op basis van ‘uurtje factuurtje’, tussentijdse vragen worden niet door ons gefactureerd. Ook is uw contract te allen tijde opzegbaar, waardoor u nooit aan iets vastzit.

De visie van AdPro-HR is gebaseerd op klanttevredenheid, waardoor de continuïteit van het bedrijf wordt gewaarborgd. Een scherp tarief in combinatie met een op maat toegespitste dienstverlening en optimale service (ook na kantooruren en 7 dagen per week) zorgen voor tevreden klanten die blijven terugkomen.

Voor de voorwaarden van de dienstverlening, verwijs ik u graag door naar ‘de algemene voorwaarden’.

Flexibel

Als dienstverlener willen wij ons zo flexibel mogelijk opstellen ten opzichte van onze klanten. Tevreden klanten zullen vaker een beroep doen op de dienstverlening en tevens zorgen voor ‘mond op mond reclame’. Bij AdPro-HR is alles bespreekbaar, de klant is koning. Dit begint al met de afname van de dienstverlening. Of u ons nu voor een uur wilt inhuren voor het opstellen van een aantal contracten of structureel een aantal uur per week ter ondersteuning bij de dagelijkse personeelsadministratie. Wilt u de gehele administratie uitbesteden, of alleen ondersteuning bij bepaalde werkzaamheden? Alles is mogelijk.

De diensten worden standaard op afstand geleverd. Het is echter ook mogelijk om bepaalde dagdelen bij u op locatie aanwezig te zijn om bepaalde processen makkelijker te laten verlopen. Dit alles in overleg en afstemming van wederzijdse wensen en behoeften.
AdPro-HR maakt gebruik van verschillende software systemen voor het uitvoeren van de personeelsadministratie. Mocht u toch een voorkeur hebben voor een ander systeem of heeft u al een systeem aangeschaft, dan is dat geen enkel probleem. AdPro-HR kan met alle systemen uit de voeten. Hier ligt dan uiteraard wel een inwerkperiode aan vooraf.

De flexibiliteit van AdPro-HR gaat verder dan u wellicht gewend bent van andere dienstverleners. Klanten bevinden zich vaak in een dynamische en hectische omgeving waar werkzaamheden regelmatig ad hoc uitgevoerd moeten worden. Mocht u in de avonduren ondersteuning nodig hebben om die ene spoedklus voor de volgende dag op tijd klaar te hebben? Dan kunt u ook buiten kantooruren een beroep op ons doen.

Betrouwbaar

Met het inhuren van een externe dienstverlener is het enorm belangrijk dat u vertrouwen heeft in zowel de inhoudelijke kant alsook op persoonlijk vlak. Daarom bent u bij ons altijd verzekerd van een vast en vertrouwd contactpersoon.
Tevens kunt u erop vertrouwen dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Afspraken zullen dan ook altijd schriftelijk worden vastgelegd en met u worden gecommuniceerd. Hierdoor kunnen er nooit misverstanden ontstaan en weet u altijd waar u aan toe bent.

De dienstverlening van AdPro-HR is gebaseerd op wederzijds respect en vertrouwen. Open communicatie ligt aan de basis voor vertrouwen. Daarom zijn wij hier altijd een voorstander van. Als we elkaar met wederzijds respect behandelen, moet alles gezegd kunnen worden. Twijfelt u dan ook niet om ons er op aan te spreken indien u het niet eens bent met bepaalde geleverde diensten, werkzaamheden of uitspraken van onze kant. U betaalt immers voor een optimale dienstverlening dus heeft u daar ook recht op.

We zullen te allen tijde zorgvuldig met vertrouwelijke bedrijfs- en personeelsgegevens omgaan. Raadpleeg ons ‘Privacy Statement’ op de site voor meer informatie.

Proactief

Het is als externe dienstverlener belangrijk om proactief te zijn. Dit betekent dat we altijd met u meedenken en onze kennis en expertise inzetten om de dienstverlening zo optimaal mogelijk in te zetten. U hierbij te wijzen op mogelijke verbeteringen in de bedrijfsprocessen maar ook eventuele kansen- en bedreigingen in de toekomst te overzien en hier tijdig op in te spelen. Dit bereiken we door altijd op de hoogte te blijven van de laatste wet- en regelgeving en wijzigingen in het vakgebied. Door ons te abonneren op vakbladen, de meest recente vakliteratuur te lezen en het volgen van nuttige trainingen en/of workshops. Het onderhouden van ons netwerk door het bezoeken van netwerkborrels en zoveel mogelijk ervaring en kennis te delen met andere ondernemers.

                                  AdPro-HR: de Administratieve Professional die u zoekt!